خارش از سر تا پا برای کلیه پلی کیستیک بیمار بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خارش از سر تا پا برای کلیه پلی کیستیک بیمار بیماری

خارش پوست از سر تا پا معمولا هنگامی رخ میدهد که بیماری کلیه پلی کیستیک بدتر احساس علاج ناپذیری بیمار و ناراحت کننده به انجام این کار بیماران می خواهید صفر است. با این حال، این نه تنها می تواند درد و رنج بیماران را کاهش نمی دهد، اما همچنین می تواند مشکلات دیگری مانند عفونت شود.

پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک

PKD یک اختلال ژنتیکی است که در آن مقدار زیادی از کیست پر از مایع در هر دو کلیه رشد، به ندرت در یک کلیه است. از آنجا که این بیماری کلیوی به آرامی پیشرفت می کند، بیماران معمولا هیچ علائم یا مشکلات در مراحل اولیه داشته باشد. با این حال، با گذشت زمان، کیست متسع کلیه جایگزین بافت کلیه به طور فزاینده عملکرد، و در نهایت PKD می تواند به نارسایی کلیوی را تشدید کنند. خارش پوست نشانه نوعی از PKD همچنین مراحل نهائی نارسائی کلیوی نامیده می شود.

چگونه PKD باعث خارش پوست از سر تا پا؟

به طور کلی، مقصر سطح فسفر بالا در خون است. علاوه بر تمیز کردن خون، یکی دیگر از عملکرد مهم است برای حذف کلیه اضافی، الکترولیت ها مانند سدیم، فسفر و پتاسیم. از آنجا که کلیه های ما توانایی جبرانی قوی، سطح فسفر نخواهد افزایش مگر اینکه کلیه ها به شدت آسیب دیده است. بنابراین، هنگامی که مقدار زیادی از بافت است عملکرد کلیه از دست داده، فسفر اضافی در بدن تجمع می یابد، باعث خارش.

درمانهای موثر برای خارش پوست بیماران مبتلا به PKD

روش های مختلفی مانند گرم حمام و پرس و گرم می تواند کمک به کاهش این مشکل برای بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد، اما قادر به درمان آن را از ریشه می باشد. بنابراین، اگر بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر خارش اساسا باید برخی از روش های را برای حذف فسفر اضافی در بدن است. به عنوان مثال، درمان تصفیه خون و آلودگی خون اپراتور Claro فقط می تواند خون را پاک و درمان این مشکل به طور موثر.

علاوه بر این، بیماران همچنین باید برخی از درمان را به منظور کاهش حجم از کیست های کلیوی و محافظت از عملکرد کلیه. دکتر خود را آنلاین در جزئیات برای درمان PKD و تسکین پوست خارش تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، خارش از سر تا پا ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: